lördag 12 februari 2011

Rix fm i fjällen, 2011

Tjo !!
Idag har vi åkt skidor och letat kändisar.
Igår så va vi på en afterskii på timmerstugan då stog plötsligt soff i propp där
och vi frågade om vi kunde ta en bild på mig och hon.
Hon sa ja och vi tog en bild felet va att det va nå fel på min kamera så att den försvann.
Sedan idag så har vi varit på torget och lyssnat på alla arister
dom va skit bra men ajja nu kommer lite bilder i alla fall....
                                      klockan åtta gick vi till tott för att lyssna på härliga rix morron zoo
                                            Här är jag uppe i backen innan vi gick när till torget
                                        Här har vi det coola gänget, sofia wistam va bäst så klart
                                                   Tove var en av dom bästa enligt mig!!
                                          Här är lisa misckwski hon är så jävla bra på att sjunga
                                          E-type rockade loss på scenen med två av hans sångare
                                                        Allas favorit danny så klart !!
                           Här står rasmus seebach och blir attackerad ev en massa fans, jag kom inte fram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar